10 comandamenti channel

Commenti sul canale (66)
i10Comandamenti (14 ore fa)
EazyE163 SAID:What are you talking about ? Theres just one God and its Allah and Quran is Allahs book. have u even read the quran ? you obviously know nothing about Islam. and dont speak for the whole muslim peoples please.--ANSWER--> all religions are of God! only, of course, satanism is out! So when you fight against other religions? actually, you're fighting against God! why, you will always be under a curse! tutte le religioni sono di Dio! soltanto, il satanismo ovviamente è fuori! così, quando voi combattete, contro, le altre religioni? in realtà, voi state combattendo contro Dio! ecco perché, voi sarete sempre sotto maledizione!
i10Comandamenti (14 ore fa)
roryjamestuke said: ok my lord i will change is the ireland flag ok? --ANSWER - THANK YOU MY FRIEND: to have deleted the photo of Hitler! I had not obligated, this to you! In fact, is now, that you've saved your soul! But who can think, that Hitler is in heaven? anyone! So who: displays the photo of Hitler? or anything that belongs to Satan in some way? as is the six-pointed star:666Rothschild, of the flag of Israel? he, too, will end up in hell: of course!
i10Comandamenti (14 ore fa)
THANK YOU MY FRIEND: to have deleted the photo of Hitler! I had not obligated, this to you! In fact, is now, that you've saved your soul! But who can think, that Hitler is in heaven? anyone! So who: displays the photo of Hitler? or anything that belongs to Satan in some way? as is the six-pointed star:666Rothschild, of the flag of Israel? he, too, will end up in hell: of course! GRAZIE AMICO MIO: per avere eliminato la foto di Hitler! Io non lo avevo obbligato a te! infatti, tu oggi hai salvato la tua anima! Ma chi può pensare, che, Hitler è in paradiso? nessuno! Così colui che: espone la foto di Hitler? o di qualcosa, che, appartiene a satana: in qualche modo? come, è per la stella a sei punte: della bandiera di Israele? anche lui, finirà all'inferno: certamente!
i10Comandamenti (14 ore fa)
@mistafied187 @youtube --> you have too many systems, for having rigged the cards of the game: in favor of Satan! if I can, with my faith: do harm to you? I'll hurt you! Since my authority metaphysics? it is no longer bound to YouTube now! Actually you have no weapons against me! You are the evil! You are all under destruction!

voi avete troppi sistemi, per avere, le carte del gioco truccate: in favore di satana! se io potrò, con la mia fede: fare del male anche a voi? io a voi farò del male! Poiché la mia autorità metafisica? essa non è più legata a youtube oggi! In realtà voi non avete delle armi contro di me! Voi siete il male! Voi siete tutti sotto distruzione!
i10Comandamenti (14 ore fa)
but your spam? is really bad! You not have a ministry, like me. You have been paid: to do a dirty job! you're not one, that here he is: without its own agenda, does your agenda? is the same agenda of youtube! ie, to prove to Rothschild, that Satan is the strongest! But, for do this? youtube make murder: the best Christian sites, ecc.. ecc.. and do you an play unfair, unfair. There is not impartiality in youtube! In fact, why, you and them will be punished!

ma il tuo spam? in realtà è cattivo! Tu non hai un ministero: come me. Tu sei stato pagato: per fare un lavoro sporco! tu non sei uno, che, lui sta quì: senza una sua agenda: e la tua agenda? è la stessa agenda di youtube! cioè, dimostrare a Rothschild, che, satana è il più forte! Ma, per fare questo, voi uccidete: i siti cristiani migliori, voi e fate un gioco scorretto, sleale. Non c'è imparzialità in youtube! voi infatti sarete puniti!
i10Comandamenti (15 ore fa)
@ Mistafied781 -> If I make the game heavily? is because I want to create a scandal! I am a provocateur! In fact, I say terrible things: as, the banking seigniorage, ecc... but, it does not happen, anything! I would be happy if youtube: he shut all of my sites: thus, all people would know, finally, that they are going to die. I have put at risk my own life! but what else I can do more?

@ Mistafied781 -> se io faccio il gioco pesante? è perché io voglio creare uno scandalo! io sono un provocatore! infatti, io dico cose terribili: come il signoraggio bancario: ma, non succede, mai niente! io sarei felice, se youtube: lui chiudesse tutti i miei siti: così, tutti i popoli saprebbero, finalmente, che, loro stanno per morire. Io ho messo a rischio, la mia stessa vita! ma cosa altro, io posso fare di più?
i10Comandamenti (15 ore fa)
but you might know: what YouTube has deleted my comments? Why is this attitude of YouTube, to "Zeus" that launches the thunderbolts from Mount Olympus: to play to do the son: invisible of "Rothschild: how a small illuminated, that becoming invisible?
good! this is really a pathetic attitude!

ma, tu potresti sapere: quale commento youtube ha cancellato? Perché questo atteggiamento di youtube, di fare "zeus" che lancia i fulmini dal monte Olimpo: di giocare a fare il figlio: invibile" di Rothschild : come, un invibile piccolo illuminato?
bene! questo è proprio un atteggimento patetico!
i10Comandamenti (15 ore fa)
sorry, mistafield! then: there is good in you! since, that you do not look at men, how does the gay of youtube. but, I do not know, if in addition, a minor evil? the Holy Mother Church of Christ, may rejoice with you, because, you make even a greater good!
lol. you help old ladies to cross the road?

sorry, mistafield! allora: c'è del buono in te! dal momento, che, tu non guardi gli uomini, come, fa quel gay di: youtube. ma, io Non so, se oltre, ad un male maggiore? la Santa Madre Chiesa: di Cristo, può rallegrarsi per te, a motivo anche di un bene migliore!
lol. tu aiuti le vecchiette, ad attraversare la strada?
i10Comandamenti (15 ore fa)
@ Mistafied781 -> is not easy for me. the understanding: why youtube is outraged against me? in fact, lol. YouTube has all the faults of world! He along with being gay? is also a Satanist! perhaps I have offended the protected category of Satanists? lol. But, if enlightened and Satanists have become a protected category ... (since, when lorenzojhwh came, in youtube), then, means that these assholes, leave to me by alone, the task of killing, and will kill: 1.5 billion of Muslims all by yourself?

@ Mistafied781 -> non è facile per me. il capire: perché, youtube è offeso contro di me: infatti, youtube ha tutti i difetti! Lui oltre ad essere gay? è anche un satanista! forse, io ho offeso la categoria protetta dei satanisti? ma, se gli illuminati e satanisti sono diventati una categoria protetta... (da quando lorenzojhwh è entrato in youtube), allora, vuol dire che questi stronzi, mi faranno uccidere: 1,5 miliardi di musulmani: tutto da solo?
i10Comandamenti (15 ore fa)
@ Mistafied781 -> youtube is perhaps offended against me, because I told you, that you're gay! lol. but it was a game! everyone knows that you are, only, an adulterer, so idiotic as to have left the most beautiful wife in the world to another! no, I'm not against gay people: in fact, I'm not raging against the poor wretches! If, then is there any objection? then you should indict God, and you should burn the Bible, because I am a fundamentalist Bible!

@ Mistafied781 ->forse youtube è offeso, contro di me, perché, io ho detto, a te, che, tu sei gay! lol. ma, era un gioco! lo sanno tutti, che, tu sei, soltanto, un adultero, tanto idiota da avere lasciato, la più bella moglie, del mondo ad un altro! no, io non sono contro i gay: infatti, io non infierisco, contro i poveri disgraziati! Se, poi c'è qualche contestazione? allora, si dovrebbe incriminare Dio, e si dovrebbe bruciare la Bibbia: perché, io sono un fondamentalista biblico!


Rothschild & Israel terrorist 9 11 vs Unius Rei & JHWH 1of5 JFK Executive Order 11110